Manchester United

oficjalne stowarzyszenie kibiców

MU Devil

Wyjazdy

Sierpień jakże piękny słoneczny miesiąc to czas szykowania się do corocznego Zlotu MUSC ale także czas wielu forumowych inicjatyw. W pierwszych tygodniach sierpnia pojawił się post informujący o zorganizowanym wyjeździe z przewodnikiem. ...
więcej »

Losowanie grup Ligi Mistrzów dla wyjazdowiczów nie było łaskawe. Mało ciekawi rywale, bliski wyjazd tylko do Leverkusen. Jednak gdzieś kredyty trzeba zdobywać, a wybór padł na Donieck. Niby Ukraina, nasz wschodni sąsiad... jednak z Doniecka już tylko rzut beretem do Morza Czarnego. Oznaczało to długą podróż i jeszcze więcej przygód!...

Ten wyjazd był totalnie spontaniczny. Viktor napisał do mnie, że ludzie chętni na bilet wycofali się i chyba nie będzie miał z kim jechać. Odpisałam mu, że w takim wypadku mogę z nim jechać. Później nakręciliśmy się tak oboje na ten wyjazd, że czekaliśmy z niecierpliwością, czy dostaniemy bilety, a jak je już mieliśmy, to pozostało zabukować wszystko i mogliśmy ruszyć....

9 grudnia 2012 do Manchesteru na wyjazdowy mecz derbowy z City wybrało się dwóch naszych kolegów z MUSC POLAND - Bowis i Sampajo. Zapraszamy do zapoznania się z relacją, zdjęciami i filmami z tego wyjazdu....
więcej »

5 grudnia w dniu swoich 18 urodzin do Anglii na mecz Ligi Mistrzów wybrał się członek MUSC POLAND Simon. Chyba lepszego prezentu nie mógł sobie sprawić. Szkoda tylko, że wynik nie dopisał... Oto jego relacja....

Jak powszechnie wiadomo, tylko dwie rzeczy w naszym żywocie są pewne: śmierć oraz ,,Kevin sam w domu'' na święta. Odnosząc to porzekadło do naszego stowarzyszenia, można śmiało rzec, że wstępując do MUSC Poland dwie rzeczy są pewne: poznanie wielu zajebistych ludków oraz pierwszy wyjazd na mecz Manchester United na Old Trafford. ...

Pod koniec października 2 członków MUSC PL udało się na Stamford Bridge dopingować Czerwone Diabły w walce o 3 pkt. ...
więcej »

29 września grupa 16 kibiców z MUSC POLAND oglądała ligowy mecz Manchesteru United z Tottenhamem Hotspur na żywo na Old Trafford. Relację z pierwszego dla wielu osób pobytu w Manchesterze napisał Wrona....

O tym że będę miał możliwość kupna biletu na wyjazdowy mecz z Liverpoolem dowiedziałem się dosłownie na niecałe 2 dni przed meczem, była to oczywiście dla mnie wspaniała wiadomość. Od razu skontaktowałem się z Prezesem, żeby ustalić szczegóły wyjazdu....

Ponieważ od paru tygodni mieszkamy w Southampton na mecz nie mieliśmy daleko. Po przejechaniu paru przystanków wysiedliśmy w centrum miasta gdzie czekała nas miła niespodzianka. Jeden z miejscowych pubów został opanowany przez Red Army....
więcej »

Nasz trip rozpoczął się wczesnym poniedziałkowym rankiem, razem z Kamilem mieliśmy lot z Dublina do Liverpoolu, wszystko przebiegłko szybko i przyjemnie, na pokładzie spora grupa Irlandczyków w niebieskich barwach....

Dla mnie cały wyjazd zaczął się w piątek po 19, kiedy spotkaliśmy się z Kielonem, Miszczem i Bobokiem, żeby wpaść na piwko do pubu „Gorączka” w Katowicach, gdzie później mieli dołączać także inni uczestnicy tripu. Z czasem do „Gorączki” schodziło się coraz więcej kibiców i atmosfera zaczęła się robić wyjazdowa. W pubie czas umilaliśmy sobie przy piwku i rozmowach. Prezes rozdał ...

Dni od 9 do 12 grudnia 2011 na długo pozostaną w mojej pamięci. To właśnie wtedy spełniło się coś, o czym marzyłem od dziecka, czyli wyjazd na Old Trafford. Wraz ze mną marzenie to spełniło kilkunastu pozostałych członków MUSC. 14-osobową grupą wybraliśmy się do Manchester, aby wspólnie dopingować naszych ulubieńców w meczu z Wolverhampton....
więcej »

Wyjazd do Manchesteru był moim marzeniem od wielu lat, dlatego, gdy tylko podano terminarz nowych rozgrywek, zdecydowałem, że chcę jechać na mecz z Newcastle United.  Okazało się, że oprócz mnie jest jeszcze jedenaście innych osób chętnych na ten wyjazd.  Pozostało nam tylko przekonać Stavros’a aby został naszym przewodnikiem oraz odliczać dni do wylotu. Tak się złożyło, że oprócz mnie...

Wyjazd na Old Trafford od dawna był moim wielkim marzeniem, a dzięki MUSC PL mogłam w końcu je spełnić. Opowiem Wam, jak wyglądał ten wyjazd okiem osoby, która na OT pojechała po raz pierwszy....

Był to już mój czwarty wyjazd na UNITED, więc emocje powinny być mniejsze niż za pierwszym czy drugim razem, ale było coś, co powodowało, że nie mogłem doczekać się rumuńskiego tripu. Był to mój pierwszy mecz Ligi Mistrzów na żywo. Do Krakowa, z którego był zaplanowany wyjazd busem do Bukaresztu, ruszyłem wraz z dwoma pięknymi niewiastami, Santi i Agnes (która, niestety, opuściła nas w ...
więcej »

Mój trip rozpoczął się praktycznie od 4 rano. Szybka kąpiel, dopakowanie się i 5.14 busem na dworzec w Dąbrowie Górniczej, gdzie umilaliśmy sobie czas z Agnes grając w Wormsy. Podróż pociągiem odbyła się spokojnie, do czasu aż pociąg się nie zaczął spóźniać, wtedy to popadliśmy w małą nerwicę z Agą. Rezultat był taki, że uciekł nam ostatni bus na lotnisko w Łodzi. Lecz tam nasz niezastąpi...

Dzień pierwszy - poniedziałek Tej nocy miałem dość poważne problemy ze snem. Po części było to na pewno spowodowane koronacją United, która miała miejsce dzień wcześniej, ale w moim wypadku doszły także emocje związane z wyjazdem na pożegnalny mecz G. Nevilla. Tutaj muszę przyznać, iż faktem, który sprawiał mi największą radość była możliwość ponownego ujrzenia Davida Beckhama w koszulce United. Sz...

Dzień dobry! Melduję się cały i zdrowy, misja wykonana! Mimo, że dwa dni z rzędu wstawałem o 3:30 nad ranem, to wczorajszy mecz dodaje energii za sześciopak redbulli. Zatem napiszę pokrótce co i jak. Pod stadion dotarłem około 11, załatwiając na początku najważniejsze, czyli wizytę w Ticketing & Membership Services po odbiór biletu. Przy okazji naraziłem się tamtejszemu stewardowi pstrykając zdjęcie, b...
więcej »

11.02.2011 Piątek: Po 3 w nocy spotykam się w Gdańsku z Tomkiem_gd i kolegą Markiem. Krótka rozmowa prowadzi nas do konkluzji ze trzeba się napić przed startem, wiec udajemy się po łiskacza i pepsi. W lepszych nastrojach wsiadamy do samolotu, modląc się o bezpieczny lot. Lądujemy w Liverpoolu, stamtąd Terravision zawozi nas do Manchesteru. Taxi zabiera nas pod hotel Tomka, gdzie miła Polka tłumaczy nam co i jak. Z bu...

Czekałem długo. Zazdrościłem tym, którzy już tam byli. Aż wreszcie przyszedł czas na mnie! Ta wyprawa była dla mnie niczym pielgrzymka do Mekki dla Muzułmanina. Jadąc na dworzec w Poznaniu czułem ogromne zmęczenie (z wrażenia nie przespałem poprzedniej nocy), ale wiedziałem, że już tylko godziny dzielą mnie od spełniania swojego marzenia....

Ja swoją wyprawę zacząłem już w czwartek po południu. Wylot mieliśmy w piątek w południe, a ja nie miałem połączenia z Łodzi, więc zdecydowałem, że udam się już do Katowic w czwartek i przenocuje u kogoś ze śląskich Muscowiczów. Padło tradycyjnie na Karolę. Przy tej okazji zobaczyłem jej nowe mieszkanie, poznałem psa wariata Kiko. Sporo pogadaliśmy, ale wyszło zmęczenie podróżą i szybko zasnąłem, bo wiedziałem, ...
więcej »

Pomysł na wyjazd na mecz z Liverpoolem narodził się dość przypadkowo. Dzordz, który jest również moim bratem dzień przed meczem z The Reds na Anfield w październiku sprawdził z ciekawości ceny lotów do Anglii. Były one bardzo korzystne i zaczęliśmy rozmyślać czy nie polecieć do Manchesteru w marcu na Old Trafford jednak ostateczną decyzję mieliśmy podjąć po niedzielnym meczu 25 października 2009 roku. Mecz nie ułożył s...

Na początku ostrzegam, że tekst nie został poddany cenzurze ;) Samolot Wizz Air lot z Pyrzowic do Liverpoolu godzina 12:15 Pierwszy na lotnisku stawiam się ja, czyli Stavros, godzina 9:30, bo autobusik z Krakowa przyjechał szybciej niż się wszyscy spodziewali. Czekam na ekipę w hali odlotów i po niedługim czasie zjawia się Domel. Potem powoli, powoli przybywa cała ekipa łącznie z imprezowiczami z Zacisza. Kiedy wybija nasza godzina ...

Wybierając się na OT po raz pierwszy byliśmy pełni emocji i nie mogliśmy się doczekać spełniania największego marzenia. Tym razem po raz kolejny mieliśmy zawitać w ?domu?, więc emocje, mimo że były jak przy każdym wyjeździe to już jednak nie takie. Kto choć raz był na OT ten dokładnie wie, o czym mowa. Stadion wypełniony po brzegi, ale jednak atmosfera pozostawia wiele do życzenia?. Ale może od początku....
więcej »

Pomysł wyjazdu do Wolfsburga narodził się zaraz po rozlosowaniu fazy grupowej Ligi Mistrzów. Jako, że w momencie losowania odbywał się II zlot naszego Stowarzyszenia przewinęło się wiele pomysłów i planów związanych z wyjazdem na któryś z meczów tego etapu elitarnych europejskich rozgrywek. Mecze wyjazdowe w Stambule czy też w Moskwie raczej nie wchodziły w rachubę ze względu na odległość i ?egzotyczność?. ...

W niedzielę 3.30 zadzwonił budzik. Wstałem kompletnie bez strachu za to z ogromnym nastawieniem na przygodę. Umyłem się, zjadłem śniadanie, 10 razy sprawdziłem czy wszystko mam i udałem się na lotnisko. Dotarłem szybko, bez korków na drogach, bez kolejki przy odbieraniu karty pokładowej. Potem niestety pani celnik ukradła mi szampon, ale pasty do zębów już nie znalazła. Dalsze formalności przeszły szybko i wsiadłem do kupy z...

Pomysł na wyjazd powstał na 2 dni przed meczem. Przeglądałam facebook i w wydarzeniach wyświetliło mi się: 'Wigan v United' by Red Army Travel. No i zaczęłam myśleć, dlaczego by nie pojechać. Nie ma transmisji- nie mogę iść do Bishopa, a nie chcę mi się siedzieć przed komputerem i walczyć z justinTv/Sopcastem. Poza tym przegapić coś takiego będąc w Manchester to grzech. Tak, więc wykonałam szybki telefon do konika z zapyt...
więcej »

Mój wyjazd do Monachium rozpoczął się już w poniedziałek, 27 lipca, kiedy to rano trzeba było się pakować. Miałem zabrać mało, tylko najpotrzebniejsze rzeczy, ale torba i tak się wypchała do koń . Po godzinie 12. zajechał pociąg z Trójmiasta, wreszcie nie gnietliśmy się w 12. osób w jednym przedziale, ale teraz zajęliśmy dwa. W Kutnie mieliśmy ponad godzinny postój, przez długi czas myśleliśmy, że zamiast do Katowic z...

Liga Mistrzów to tak prestiżowe rozgrywki, że dostanie się na mecz graniczy z cudem. Ale sama myśl, że można by oglądać mecz będąc tuż obok drużyny, jak i z tysiącami kibiców, sprawiała, że modliliśmy się o ten finał jeszcze bardziej. Pomysł pojawienia się w Rzymie padł na długo przed tym jak United dotarli do finału, a gdy wygraliśmy półfinałowe mecze, wizja wyjazdu do Rzymu stała się realna...

Na początku kwietnia narodził się pomysł wyjazdu na mecz z Arsenalem. Wszyscy wiedzieli, że z biletami może być bardzo trudno, jednak 6 osób: Maku, Paula, Jackass, Pawlo, Adam i ja (Harcesis) nie traciliśmy wiary. Bilety oraz hostel zabukowaliśmy w ciemno i liczyliśmy na cud. Udało się! Wylosowaliśmy 4 wejściówki na mecz, Prezes załatwił jeszcze dwa bilety i było pewne... wszyscy wchodzimy na stadion! ...
więcej »

Po ostatnich wyjazdach gdzie zawsze "dopisywało" nam słynne już ?No Chance? byliśmy przygotowani na wszystkie możliwości przed tym tripem. Na początku w planach mięliśmy tylko (a może aż?) wyjazd na JJB Stadium w czwórkę Prezes, Shadow, Viktor i Ja(Seki). Niestety jak się później okazało Viktor złapał obrzydliwą chorobę, jaką jest tzw. ?NO CHANCE?....

Wyjazd na mecz zacząłem planować jak tylko dowiedziałem się, że wylosowałem bilet. Mecz mógł być przełożony na sobotę, więc dla pewności zarezerwowałem samolot i hotel od piątku do poniedziałku. ...

Pomysł wyjazdu na mecz ligowy poza OT dojrzewał w nas od dawna. Liczyliśmy się z tym, że zdobycie biletów na ten mecz nie będzie łatwe, a może i niewykonalne. Jednak nawet to nie było w stanie zniechęcić nas do zobaczenia meczu na wyjeździe i wspieranie United. Ekipa w składzie: ja (Angel), Seki, Viktor, Leslav i Fred The Red postanowiła podjąć duże ryzyko i zrealizować swoje marzenia... ...
więcej »

Od lat czekałem, żeby pojechać na Celtic Park razem z Red Army. Już podczas Zlotu w Sulejowie rozmawialiśmy z Viktorem i Pawlo o wyprawie do Glasgow. Byliśmy prawie pewni, że nic z naszych planów nie wyjdzie, bo procedura i termin losowania zniechęciła nas do zabukowania lotu. ...

Godz. 9.15 ekipa Katowicka spotyka się w sporej grupie 13 osób (Karola, Pinio, Koto, Browarinho, Dzordz, Bobok, Dev, Shadow, Ronin, Miszcz, Wróbel, Seki i ja - Angel). Pierwsze rozmowy, ostatnie zakupy i możemy wyruszać. Destination - Kraków. W pociągu oczywiście nie zabrakło paru pieśni i wielu śmiesznych akcji. Ale myślę, że każdy myślał tylko o jednym... ...

Od zawsze marzyłem, żeby wybrać się pewnego dnia do Teatru Marzeń, czyli do wspaniałego Old Trafford. Gdy zauważyłem, że zbiera się ekipa by wyjechać, nie zastanawiałem się długo, tylko od razu postanowiłem zabrać się do realizacji moich marzeń. ...
więcej »

Jeśli miałbym porównać ten wyjazd (nie mówię o meczach na OT) z innymi to tylko finał LM w 99 ten przebija. Przede wszystkim stadion, chociaż "is never full until there play Man Utd". Jak wiecie na meczu było 98 tys., z czego oficjalnie 4800 Red Army....

Widzów około 80 000 (w tym około 3000 Red Army)... Ech, co to był za wyjazd! Jeszcze nigdy nie było takiego zamieszania i komplikacji jak podczas planowanego od pewnego czasu wyjazdu do Rzymu. Nawet w czasach kiedy na mecze jeździłem w pojedynkę nie miałem takich zwrotów sytuacji. Najważniejsze w końcowym efekcie wszystko wyszło rewelacyjnie! :) ...

Czy kolejny mecz United, kolejna wyprawa do Manchesteru, do samego serca tej drużyny może wywołać niezapomniany dreszczyk emocji, ależ może a czemu zaraz przekonacie się sami... 7.03.2008 na kalendarzu godz. 9.30 spakowana czekam na kolejny wyjazd na mecz United. ...
więcej »

Old Trafford - Teatr Marzeń... ehh nie wiem czy można ubrać w słowa to co przeżyliśmy na tym stadionie, niektórzy z nas czekali przeszło 10 lat żeby spełnić swoje największe kibicowskie marzenia. Aż wreszcie nastał ten dzień kiedy słowa pieśni "Take me home United road" miały stać się dla nas rzeczywistością... Nasza wielka przygoda zaczynała się na lotnisku w Katowicach skąd ja, Seki, Prezes, Adnigh oraz Dev udawaliśmy ...